KILKA PROSTYCH WSKAZÓWEK dla wszystkich Pań

1. JEDZ CZĘSTO, a mniejsze porcje
5 posiłków dziennie dla kobiety to idealne rozwiązanie. Dzięki temu unikniesz wieczornych ataków na lodówkę czy też na pobliską cukiernię.
* Popularna dieta IF (czyli okresowa głodówka) nie jest bezpiecznym rozwiązaniem dla kobiet (głównie ze względu na zaburzenia hormonalne)


2. ZADBAJ o WAPŃ, Witaminę D3 oraz K2
Ratunkiem przed osteoporozą jest odpowiednia ilość wapnia oraz Witaminy D3 i K2
Włącz do diety: migdały, mak, jarmuż, jajka, tłuste ryby


3. ZIELONO na TALERZU
czyli dostarczaj KWAS FOLIOWY – reguluje on wzrost i funkcjonowanie wszystkich komórek, uczestniczy w tworzeniu czerwonych krwinek. Bez niego narażona jesteś na anemię.


4. ZADBAJ o ŻELAZO, ZAPRZYJAŹNIJ się z WITAMINĄ C
50% kobiet narażonych jest na jego niedobór dodatkowo tracimy je w czasie miesiączki. Poprawić wchłanianie żelaza możesz poprzez witaminę C (papryka, borówki, truskawki, acerola, dzika różą, jabłka, gruszki, cytrusy)


5. PROBLEMY Z TARCZYCĄ
Wykonuj kontrolnie badanie hormonów tarczycy (1 raz w roku).
Jeśli praca Twojej tarczycy jest zaburzona (niedoczynność/ hashimoto) ogranicz gluten oraz nabiał w swoim codziennym odżywianiu.

* Potrzebujesz pomocy w zrzuceniu zbędnych kilogramów? Bardzo chętnie ułożę dla Ciebie skuteczną, w pełni indywidualną dietę! Napisz do mnie na Facebooku lub na adres mailowy kontakt@dietetykgraviola.pl i poznaj szczegóły oferty.